söndag 15 maj 2016

Träning gör mig välmående

En sådan där regnig, tråkig söndag. Förra helgen blev vi ju bortskämda med sommar och även veckan bjöd ju på superväder. Då känns det extra trist med regn och sju grader när man är ledig...
Jag pallrade mig iväg till gymmet på förmiddagen i alla fall och körde 30 min stenhårt på crosstrainern och därefter fullständigt mördade jag ben och rumpa. Rullstol imorgon kan kännas aktuellt! Dock är armarna döda sedan gårdagens pass så jag skulle behöva någon som rullar mig också, haha! Fasen vad jag mår bra av träning alltså! Kroppen känns bra och jag är mycket piggare och gladare!

När jag kom hem från gymmet sov jag middag med Elvis. Jag älskar att ha honom snusandes på mitt bröst vilket jag tror är ömsesidigt då han somnar på två sekunder och kan sova hur länge somhelst ❤

Nu i eftermiddag har vi bara lekt, tvättat lite och bara varit. Om någon timme ska ungarna i säng innan vi tar kväll på soffan. Det bjuds visst på bärpaj till namnsdagsbarnet (dvs mig!)!

Den där lille spexarn alltså ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar