lördag 14 maj 2016

Biffen

Trött dag. M och jag var vakna och diskuterade halva natten, inte förrän vid 02 slog vi ihop våra blå tror jag. Det är intressant hur knäckta, svartsjuka människor kan ha ett sådant driv att ljuga och förstöra. Jag är glad att jag inte är så hårt drabbad av den där sjukdomen! En mindre, vidrig människa i våra liv!

Vid åtta imorse smet grabbarna iväg på fotbollscup. Jag och Elvis gjorde oss iordning i lugn och ro och strax innan 10 var vi uppe i Hagen och kikade på en match. Det var så galet kallt att vi efter en kvart begav oss iväg igen. Vi styrde mot Linghem och finaste Lina, Loui och nytillskottet Molli. Jag snuffade bebis vilket inte var populärt hos Elvis som skulle sitta PÅ Molli :) Efter en mysig förmiddag åkte vi hemåt och när Elvis sov sin vila passade jag på att göra det också. Elvis sov på mig i 2,5 timme och när vi vaknade hade M joinat. Jag smet då upp och hoppade i träningskläder och åkte till gymmet! Det fick bli 20 min pw på bandet följt av armar och mage.
Efter en gudomligt god middag (rostas, potatisgratäng, pepparsås och en god sallad) har vi nu lördagsmys framför Gladiatorerna.

Det var när jag tog denna selfie jag insåg att det var dags att köra lite armar, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar