söndag 8 maj 2016

Tårarna rinner längs kinderna

Dagen började så himla bra. Grabbarna gav mig sovmorgon till 8.30. Klev upp och bjöds på frukost innan jag vek lite tvätt och satte igång en ny maskin. Därefter åkte bikinin på och jag lade mig ute i solen. Det var lite Lanta-känsla över det hela då det var vindstilla och helt galet varmt.
Vid 14 hade jag gjort mig iordning för att vid 15-tiden vara i Norrköping och överraska min systerdotter med en babyshower. Den 1/6 är det beräknat att lilla Charlie ska kika ut och jag ska bli gammelmoster ❤
Jag hann inte ens in på tillställningen innan jag fick ett sms med ett sånt hemskt besked att varenda hårstrå på kroppen reste sig och tårarna rann. Liv försvinner, och nya föds... Men det här...:( Alla våra tankar till er, vi finns här dag som natt ❤

Snart kryper jag till sängs med en stor sten i hjärtat...

Lite av thaibrännan är tillbaka iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar