fredag 13 maj 2016

Med fina kollegor

Mina dagar är så fullproppade att bloggen tyvärr får lida. Igår var det först jobb som vanligt, hem för en nap och därefter ner på stan för en AW med kollegorna. Emma och jag började kvällen med skumpa på en filt på hennes innergård. Vid 18 mötte vi upp tjejerna och vi traskade mot Johannes kök där det blev mat och vin. När de andra gick hem fortsatte jag och Emma till torget där det blev ytterligare ett glas vin. Imorse var jag trött och lite illamående men ack så glad att ha så fina arbetskamrater ❤

Idag jobb igen. Hem och hämtade kids och utfodrade dem. Efter lite vila och middag åkte jag till Maxi för att "komplettera lite" och notan slutade på över 1600:-... Vid 21.20 checkade jag in på gymmet och nu checkar jag ut för idag!

Gårdagens mamma på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar