lördag 28 maj 2016

Psykisk smärta

På nätterna jobbar hjärnan på högvarv, jag sover jättedåligt. Tankarna jag skjuter bort på dagarna släpps fram då tydligen... Jag måste erkänna för mig själv att jag mår piss... :(
Jag vaknade helt förstörd. Gråtmild och förbannat trött. Inget kändes bra och jag hade bara behövt krypa ner i sängen och gråta. MEN vi kom iväg, vi hade lovat riddarspel på Ekenäs slott. Själva riddarspelet var kul men resten kunde kvittat då det var GALET med folk. Efter dryga tre timmar gav vi upp och åkte och åt middag på IKEA. Supermysigt och gott.
Väl hemma igen kom tankarna och jag fick med mig Emma till gymmet. När det gör ont i hjärtat och tårarna bränner är gymmet bästa stället att vara på. Då kan man för en stund flytta smärtan till den muskelgrupp man tränar. Idag blev det rumpan.
Nu bedövar jag tankarna med godis, chips och Avatar...

Min riddare vann ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar