tisdag 17 maj 2016

Sexuella övergrepp

Grym dag på jobbet. Eleverna var helt fantastiska och jag behövde knappt bli sur eller tillrättavisa en enda gång. Bästa klassen ❤

Eftermiddagen bjöd på föreläsning, unga och deras utsatthet på nätet. Fy fan, blev gråtig och helt illamående. Vet ni vad nya trenden hos pedofiler är? Jo, övergrepp på spädbarn. En läkare från US som var med och föreläste hade sett ett sexuellt övergrepp (på film) där barnets navel inte ens var läkt. Barn som blir våldtagna av sina föräldrar. Ungdomar som blir utpressade och tvingas skicka bilder över nätet. Den nioåriga pojken som säljer sex... Fan jag vill bara ta mina grabbar och åka till en öde ö, livrädd för mänskligheten :(
Höjdpunkten på kvällen var att jag fick träffa massor fina kollegor från Thailand ❤

Imorse vaknade jag dessutom med sängen full av kärlek ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar