torsdag 19 maj 2016

Alla fantastiska människor ❤

Oh, yesterday. Jag hinner inte alltså, mitt liv är förfullspäckat. Igår var jag ledig. Egentligen var det studiedag men då vi gjort alla våra timmar för läsåret blev vi lediga. Grabbarna var ju i skolan så jag och Elvis hängde ❤ M jobbade hemifrån så där fick vi inte vara. Tanken var stan och Trädgårdsföreningen men vädret var så trist så vi åkte till Ikano. Där röjde Elvis Åhléns i en halvtimme och hade the time of his life! Vi hade lunchdejt på Ikea och då anslöt även Fanny och vi hade supermysigt! Åkte hemåt för utvecklingssamtal med Elton. Efter det hem och busade med kids medan M jobbade vidare. Efter middagen drog jag till gymmet för kondition, rygg och mage. Jag kom hem sent och tokdäckade.

Idag var det jobb igen. Halvklass hela dagen och det blev en toppendag! Möten, rätta matteläxor, beställa läromedel och utvecklingssamtal på eftermiddagen. Höjdpunkten var förstås att Elma och Alina kom och var med på sista lektionen ❤
Hann bara hem från jobb och det var dags att åka iväg på fotbollsträning. Härligt snack med Lotta och tiden rusade förbi. Nu har vi nyss kommit hem, jag har sövt Elvis och ska strax åka till gymmet. Det går i ett från 06-22 för mig. Jag sover gott sen :)

Lillfis när han röjde på Åhléns igår ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar