tisdag 24 maj 2016

Gräsänka

En sådan där jobbig dag på jobbet, not. Imorse gick vi till Fenomenmagasinet med klassen och kom tillbaka lagom till lunch. Vi hade "lektion", lekte och hade det allmänt skoj. Kidsen suckade lite åt sina fröknar när det skulle tas hoppbilder påvägen hem, men sedan skrattade vi tillsammans så tårarna sprutade. Jag kan inte säga det nog, jag har världens bästa klass ❤

Idag hade jag även vårterminens sista utvecklingsamtal. Sånt ska firas men eftersom Emma går på C9 får vi vänta lite med det!

Mange är bortrest och jag är gräsänka. Att hämta tre kids, laga mat, tvätta, duscha ungar osv tar på krafterna... Min mor och far var över och medan jag diskade gick mormor och Elvis och gungade. Guld värt då den ungen river fram grejer i racerfart och köket blir kaos på två sekunder. Man hinner liksom inte städa i samma takt.

Nu är sängen full av kärlek och snart kryper jag också ner. Imorgon ska det roddas tre kids till fritids och förskola innan 7...

Denna nakenfis älskar att vara ute och vill aldrig gå in ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar