söndag 29 november 2015

Packad och klar

Gårdagskvällen var supermysig, vi hade familjen Landberg över vilket var alldeles för längesedan. Kidsen spelade tv-spel hela kvällen lång, Elvis somnade som vanligt och vi satt vid köksbordet, åt gott och snackade om allt mellan himmel och jord. Välbehövligt ❤

Idag gav Elvis oss sovmorgon till 08.45, världens bästa bebis alltså ❤ Innan dess, vid 4, vaknade jag dock genomsvett, i tårar och med världens tryck över bröstet då jag drömt att vi var i Thailand och Elvis drunknade. Det var så jävla verkligt och när jag vaknade väckte jag Mange, kröp upp i hans famn och grät som ett litet barn. Vågade inte somna om på någon timme så när de andra gick upp vid 9 fick jag fortsätta sova till efter 10. Därefter låg jag även i sängen och myste med Elvis på mitt bröst när han sov sin förmiddagsnap. 12-14 var Elton iväg på kalas (och Ellioth sov hos mormor och morfar inatt) och jag och M låg mest och surrade och busade med Elvis. När de åkte iväg och hämtade Elton började jag plocka med mina sommarkläder och i eftermiddag packade jag mina och barnens kläder till Thailand. Eftersom vi troligtvis ska bygga om när vi är i Thai och därför måste tömma hela övervåningen tänkte jag att det var bättre att packa nu än att behöva leta kläder i kartonger sen senare. Elvis har ju en helt ny sommargarderob vilken jag fyndade på rean i somras!

Nu kör vi lite PH innan läggdags!

Världens finaste trio ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar