söndag 1 november 2015

Det spökar

Jag hinner inte med att blogga. När hela familjen är hemma går det i ett hela tiden, och jag som borde vila... Igår lyckades jag ganska bra med det ändå! Elvis sov dessutom sin förmiddagsnap på mitt bröst, och som jag njöt. Vid lunch fick vi besök av mamma, pappa, Inna (mammas kusin, som vi hängde hos massor när jag var liten...) och Percy. Grabbarna hade bakat bärpaj och chokladbollar som vi bjöd på! Därefter gick Ellioth och Elton ut och lekte med kompisar och Elvis sov även sin eftermiddagsnap halvt på mig ❤ Lagom när det började mörkna bjöds vi på världens godaste middag, med rostas som bara smällte i munnen, bästa ever! Vi njöt av maten och ett glas vin (imorgon börjar hårddiet igen!) innan vi sminkade grabbarna och gick en "bus eller godis"-runda tillsammans med dem. Typ tio dörrknackningar och de hade fyllt två stora hinkar med godis. Resten av kvällen blev det svull på soffan!

Idag har vi haft en soft förmiddag. Elvis gav oss sovmorgon till 8.20 och sedan fick jag sova vidare till 10 ❤ Nu fixar vi med massor papper som behövs både till bygglov, visum och mitt anställningsbevis i Thailand. Det är så skönt att få sånt klart. Igår bokade vi tåg upp till Arlanda och en hotellnatt där, skönt att kunna bocka av det från listan. Snart blir det en sväng till Tornby för att göra lite ärenden, men nu lunch...

Mina otäcka igår ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar