onsdag 4 november 2015

Ny bh

En sådan där fullspäckad dag, om man bortser från sovmorgonen jag fick ❤ Förmiddagen spenderade jag med bädd, tvätt och slå in paket till Elton som fyller 6 år på lördag, galet! Efter hämtning och mellis hade jag egentid med min lille mellis, Elton. Vi åkte till Tornby och beställde tårtor och sedan gick vi på TGR och köpte dekorationer. Jag fick även med ungen på bh-jakt på H&M och ingen var så engagerad som han ❤ Att kunna köpa sexiga bh:s och bära upp dem... Mums!
Väl hemma efter vår lilla tur städade vi huset. Eller M städade då Elvis vaknade från sin nap alldeles för tidigt och jag var tvungen att söva om honom. Så fort jag tog bort min arm från honom så vaknade han, så jag var typ fast där med honom. Men världens bästa superpappa styrde upp städningen asbra själv ❤

Nu kommer John Blund strax men jag måste duscha och tvätta mina ärr först så natti från mig!

Dessa två ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar