torsdag 19 november 2015

Att ge det lilla

Idag har det känts lite bättre. Alla tårar tog troligtvis slut igår. Barnen är så himla snälla, troligtvis livrädda att se sin mamma sådär arg och ledsen igen. Fan. De måste ju också få ge utlopp för sina känslor, men okej, de behöver ju inte bråka precis hela tiden...

Drog iväg till gymmet idag och gick några kilometer på bandet. Det var skönt att släppa lös lite endorfiner. Dock fick jag för mig att det gjorde svinont i brösten, troligtvis för jag var utan tejp. När jag tog bort tejpen idag läckte det lite sårvätska på några ställen, och huden var så irriterad att det blev sår på några ställen tejpen suttit, så nu luftar jag. Lite otäckt, ibland känns det som om ärren skulle gå upp och implantaten trilla ur. Det händer nog inte så ofta dock, måste nog ändå googla :)

Häromkvällen såg jag en vädjan på Facebook och jag nappade direkt... Idag var en eldsjäl över och hämtade en vagn vi hade till övers. Hon skulle överlämna den till en syrisk flyktingfamilj som burit sitt barn genom hela Europa. Nu kan de bädda ner hen i en vagn och det känns väldigt bra i hjärtat ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar