söndag 15 november 2015

Bara sex?

Fullspäckad dag så klockan ringde tidigt. Grabbarna for iväg på fotbollsträning till 9 medan jag och Elvis stannade hemma, städade upp och åt frukost! Strax innan 10 anslöt vi de andra i Tokarpshallen och jag duschade Ellioth och körde honom på kalas på Busfabriken. Hem igen och hämtade upp familjen och så for vi till Tornby för några ärenden. Det gick dock inget vidare så efter vi hämtat Ellioth gick allt luft ur mig och jag lade mig på sängen och somnade. Efter en stund anslöt Elvis och vi sov gott i flera timmar medan grabbarna åkte iväg och köpte en skrivare. Kvällen har inneburit middag, jag har klippt M, Ellioth och Elton, tvättat flera maskiner, färdigställt visumansökningarna och först alldeles nyss satte jag mig på soffan! Jag skulle verkligen behöva typ sex extra timmar på dygnet...

Gubben i lådan känner aldrig någon stress iaf ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar