måndag 9 november 2015

Kickstart med morfin

Idag var det tillbaka till vardagen. Jag är egentligen sjukskriven en vecka till men M är iväg på mässa hela veckan, så det finns inget val. Jag är ensam med kidsen 12 timmar om dagen så vi snackar kickstart... Brösten ömmar rejält men jag har fått morfin utskrivet så nu tar jag en tablett och somnar gott!

När M kom hem idag for jag till gymmet. 30 minuter på bandet och sedan körde jag ben (får inte köra överkropp på ytterligare tre veckor...).

Nu ikväll har jag bytt all tejp på ärren förutom några få och det ser jättefint ut! Dock är ju jag inte den där bästa på att vänta och skulle gärna se slutresultatet NU (får bara vänta cirka ett år på det!)!

Imorgon är det full rulle då jag ska ta Ellioth till sjukhuset på förmiddagen också... Uppföljning av hans kramper...

Min lilla solstråle ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar