lördag 28 november 2015

Med fina vänner

Igår var en helt fantastisk dag, från början till slut...
Efter lämning åkte jag och Elvis till CityGross för att fynda billigt lösviktsgodis. Efter besöket där skyndade vi hem för att slänga i oss frukost och sedan fortsatte vi mot stan. Black Friday men vi hittade typ nada. Det spelade ingen roll för det vi njöt av var världens bästa sällskap ❤ En lunch på Subway vilket var år sedan sist och det var sååå värt det trots att jag egentligen hade tänkt fasta (med facit i hand gjorde det absolut ingenting då vågen visade minus imorse och jag är än närmre mitt mål!)! Därefter gasade vi mot Malmslätt igen för att hämta Ellioth på skolan och slänga i ungarna mellis. Vi packade innebandygrejer och körde mot Ljungsbro för att hämta Elton och så tillbaka igen för träning. M mötte upp oss där och efter träningen körde jag till Ljungsbro igen för att hämta upp mor och far och köra dem till stan för bio och middag. Lite mys där emellan och sedan var jag och körde hem dem igen vid 23-tiden. Kom hem och tog en knäcke på soffan innan jag stupade i säng! Vid 7 imorse ringde klockan och en knapp timme senare var jag och Elton påväg till simhallen för simskola.
Nu har vi julpyntat, vilket inte blir mycket iår då vi ju måste packa ner julen igen innan vi far. Stjärnor i fönstren och en adventsstake får räcka för iår.
I eftermiddag inväntar vi efterlängtade vänner ❤

Världens bästa shoppingsällskap, suckar aldrig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar