onsdag 11 november 2015

Mycket bröst nu

M blev hemma idag för att jag skulle få vila. Tror sovmorgonen till 8.30 gjorde allt ❤ Och utan att ha burit Elvis idag mår brösten mycket bättre. Imorgon håller vi oss hemma vilket betyder att jag inte behöver bära så mycket och M kan återgå till jobbet.

Vi städade huset idag och att sträcka armarna högt gör att det drar i ärren, oskönt! Jag blev trött av den kraftansträngningen så en liten gubbvil på soffan hann jag med innan jag åkte och hämtade hem grabbarna. Medan vi väntade på Ellioth spelade Elton och jag spel med brudarna på fritids. Kalaha var så kul att vi fick åka och köpa ett i eftermiddag. Vi var även förbi och hämtade vår kommod till badrummet, första prylen hämtad till den stundande renoveringen. En liten kompletteringstur på Maxi hann vi med också. Elvis satt nöjd i kundvagnen medan brorsorna var i lekrummet! Win win.

Nu har jag tagit min starka tablett och slängt mig på soffan! Trevlig kväll ni fina!❤

Lilla godingen i ny mössa från Lillaedesign ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar