måndag 2 november 2015

Tuttarna är fria

Idag har jag tagit mitt livs dusch. Efter en vecka i förband var det helt fantastiskt att få tvåla in de där boobsen. Ja, för idag rök förbandet. Jag var tillbaka på Plastikakademin där Maria slet bort den där jäkla tejpen som suttit över brösten, och satan så ont det gjorde sen! Ni vet ju hur ont det gör att ta bort tejp i armvecket, nu var liksom hela bröstet tejpat och ja, det sved så jag trodde hela jag brann!
Sedan kom nästa chock, tuttarna... Lagom stora MEN de sitter under hakan och står rakt ut, som strutar! :) Tid och tålamod är vad som krävs nu och sedan ska de nog hänga till sig snyggt! Tills dess ska jag ta hand om mina ärr, lufta och tejpa! Det är lite massaker över dem just nu även om de kändes väldigt fina för att vara nyopererade. Inte alls så gula och blå men lite blodigt (sårskorpor!) runt ärren!

Jag firade att tuttarna var fria med en liten tur till gymmet... Det blev ingen styrka alltså utan en liten promenad på bandet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar