torsdag 26 november 2015

Världens sämsta mamma

Kvällen har inneburit en middag på stan med en fantastisk vän och det var precis vad jag behövde efter denna dag ❤

Ellioth tog med en kompis hem idag men det var bara det att Ellioth och Elton blev osams med varandra, lagom när jag stod och bytte blöja dessutom, och jag var tvungen att ryta i åt Elton. Kompisen blev så rädd att tårarna aldrig tog slut och vi fick ringa och fixa så hans morfar hämtade honom. Ännu ett sånt där jävla "världens-sämsta-mamma"-moment, precis vad jag behövde eller kanske inte...

Flydde till Maxi när M kom hem, förbi hemma för att lämna varor, och sedan vidare mot stan. Jag föredrar att vara bara Sofia framför mamma just nu för den där "syskonkärleken" håller på att skicka mig rakt ner i den djupaste av avgrunder...

Lite foundation, puder, rouge och en blus på det och allt känns lite lättare för stunden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar