torsdag 5 november 2015

Vi laddar...

En sån där sprängfylld dag igen. Efter jag lämnade ungarna på skolan åkte jag till gymmet. Där sprang jag på världens sötaste och mest sociala farbror och vi hade sälle på crosstrainern :) Dock var det inte alls skönt för mina boobies så nästa gång blir det bandet igen, mindre guppande då :) Hann hem för tvätt och lunch innan jag åkte och hämtade grabbarna igen. Vi tog en sväng om City Gross för att köpa ost innan vi for hem. Först därefter hann jag ta en dusch och sedan sövde jag Elvis på mitt bröst ❤ Visst gör det lite ont men det är såå värt det! Jag passade också på att blunda en stund även om det var svårt då ungen snarkade som en vuxen karl :) Strax efter 18 styrde jag kosan mot fröken Hällöv där jag hängt ända tills nu. Fem timmar kändes som en, det är så när man har mycket att prata om :)

Dags att sova för att orka vår hektiska helg...

Den där ungen har inte ärvt sin mammas vighet iaf... Någon som behöver en hockeymålis?❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar