tisdag 17 november 2015

Mall of Scandinavia

Imorse klev vi upp tidigt för att avnjuta hotellfrukost innan vi gav oss iväg till Thailändska ambassaden. Frukosten bjöd på torr fralla och 11 km till ambassaden tog oss 65 min. Hur pallar Stockholmare trafiken alltså? Och jobbar de aldrig? Vi var fast i trafiken till ambassaden mellan 8.30-9.35, är inte folk på jobbet då? Och när vi åkte hemåt vid 15.30 var det tjockt igen, har man redan slutat då? Fasen jag fattar inte alltså!?

Medan M hade två möten slog jag och Elvis ihjäl några timmar på Mall of Scandinavia, och jäklar vad häftigt alltså! Och vilka grymma affärer sen! Mitt första stop var Victorias Secret där jag blev några hundralappar fattigare. Därefter var jag inom Newbie, Disney store, Lego store, Thomas SABO, Michael Kors, Lexington, ja you name it :) Jag ska försöka flirta till mig ett till litet stopp när vi ska upp igen för att hämta pass och visum!

Nu är vi hemma och har utfodrat och nattat barn, satt igång tvättmaskin och plockat fram allt för morgondagen! M packar bara om för ytterligare en dag i Stockholm och sedan direkt ner till Göteborg för övernattning och utbildning...

Mall of Scandinavia ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar