lördag 29 december 2012

Trött men duktig!

Trött skrutt <3

Elton sover vanligtvis inte middag, det slutade han med för något år sedan. Nu har han ju slutat med napp och när han vaknar tidigt på morgonen har han lite svårt att somna om. Igårkväll somnade han dessutom jättesent (21.30) och vaknade redan vid 6.30 imorse så idag är han trött. Annars har det gått jättebra sedan han gav napparna till tomten. Han vaknade juldagen och ropade på oss för han inte kunde hitta sin napp, vi påminde honom bara då att han gett dem till tomten och sedan var det inget mer med det. Han har inte frågat mer och det enda som påvisar en viss saknad efter den är väl att han biter på tröjärmar, vantar osv... Men det kan vi ju leva med :) Det där "nappbettet" är nog snart ett minne blott! Duktiga unge <3

Nu vaknade vi precis från en gemensam nap som båda behövde. Han för att han vaknade tidigt och jag för att jag knappt får sova någonting alls med mitt snarkmonster till man:( (och lite för att jag var iväg på ett jobbigt konditionspass imorse!)
Nu ska det sista packas för ikväll ska jag iväg på galej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar