måndag 3 december 2012

Fönsterbyte

Campus Norrköping by night!

Universitetet 8-17 idag, därav min frånvaro här. Jag blev positivt överraskad imorse då termometern visade -15 grader och både bussar och tåg var i tid :) Jag hade förväntat mig ersättningsbussar och förseningar men icke, Östgötatrafiken levererade denna gång!
En föreläsning, ett grupparbete, en föreläsning till och en labb senare fick jag åka hem! Hade bokat två träningspass på gymmet men det ena hann jag inte till och det andra var så himla sent så det blev en 6 km lång pw med grannen istället, värt!
Nu har jag krupit upp på soffan och ska se över dagens föreläsning lite. Efter det blir det lite tv innan jag kryper ner i sängen för att vara pigg imorgon bitti igen då bussen går 06.51. Mange är iväg och tränar och när han kommer hem måste han montera ner tv och flytta bort allt från vardagsrummet då de kommer och byter några fönster och balkongdörr imorgon. Det ringde nyss på här och det var fönsterkillarna som ville lämna sina grejer här över natten då de skulle börja här imorgon vid 7. Kul att de ska byta våra fönster en dag det ska vara 15 minusgrader när de började det här på gården längst bort i augusti. Tack som fasen, värmen lär väl aldrig komma tillbaka :(

Nej, lite plugg då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar