onsdag 26 december 2012

Mellan-fucking-dagsrea!

Drog iväg en sväng på mellandagsrea imorse. Jag var där 09.55 (de öppnade 10) och jag hade fått nog vid 10.10! Kände paniken och "lunginflammationen"...:) Den där hetsen är ingenting för mig längre alltså! Ett par fynd hann jag iaf få med mig:) På den där lilla stunden jag var borta ringde Ellioth till mig och berättade att de gjort sin pappa vansinnig. Han var så arg att han knappt kunde prata med mig. Några minuter senare får jag ett mess med texten: "Jag vill inte ha fler barn...!" :) Ellioth trotsar järnet just nu. Han gör hela tiden tvärtemot vad han borde göra och säger man ifrån hånflinar han bara mot en. Detta gör hans far skogstokig! Vi är inte sådana föräldrar som gärna slår våra barn heller så när orden inte räcker till känner man sig ju så...vansinnig! Så nu är pappsen iväg på stan en sväng med en sovande Elton medan jag och Ellioth pysslar här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar