torsdag 20 december 2012

Fynd och svindyr fisk!

Skruttarna i nya jackor jag fyndade på H&M:s rea <3

Och på tal om H&M så har jag ju min fina Josefin som jobbar där. När jag kom dit igår, för att hämta EN tröja jag hängt undan, så säger butiksbiträdet: "Jag har en hel hög undanhängt till dig här!"! Då har Josse hängt undan två par termobrallor till grabbarna som var på rea för 50 spänn. Hon tänkte på mig och till nästa säsong, hur söt? Det var samma sak i somras då hon hängt undan massor fina t-shirts till grabbarna :) Bästa, bästa <3
Så nu är kidsens vinterkläder till nästa vinter klara... En varsin ny Didrikssons-overall (som jag fyndade när XXL öppnade) och varsina jackor och termobrallor (setpris 250 kr :))! Framförhållning är min starka sida... Iaf ibland ;-)

Vi har hunnit mycket idag men granen får vänta till imorgon. En sväng på stan resulterade i lite H&M-fynd till mannen. En snygg jacka, svart skjorta och vinröda jeans inhandlades, mums! Jag använde Wrapp-presentkort och hämtade ut en julklapp till mig själv på Indiska :) Efter stan for vi till Maxi där vi slog till på en varsin laxsnitzel (middag imorgon!) för 80 spänn. Så den där firren kompenserade ju för den där rean och presentkorten kan man ju säga :S
Nu ska vi vuxna snart käka en sen middag (kidsen har redan fått annat!) och sedan blir det soffläge resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar