onsdag 12 december 2012

Brandlarm

Mina glasögon låg framme idag och när jag kollade till grabbarna och legobygget hade Ellioth lånat dem :)
Den andra bilden visar en träningsmorsa för den som undrar!

Hämtade kidsen från dagis och stannade ute ett tag. De fick leka på det stora "snöberget" vi har här utanför, och jag mådde psykiskt dåligt. Varför? Jo, för Ellioths ena resårband han har i benet på overallen hade ramlat bort och han fick massor snö i skon. Han brydde sig inte ett skit men jag frös ända in i benmärgen! När jag var liten var det tvunget att vara "tätt" överallt, annars gick jag in :)

Träningen då... CX först, mest mage. När jag låg där under andra låten, magen gjorde så ont att jag ville kräkas och jag tänkte "snälla någon, rädda mig!", vet ni vad som händer då? Jo, brandlarmet gick, HA! Så vi fick springa ut! Eller jag gick ut iaf, resten stod i entrén och tryckte. Hallå, man måste ju ta ett brandlarm på allvar eller? Aja, någon stängde av larmet direkt och vi fick gå in efter 20 sekunder, så då var det bara köra igen. Även att magen dog hundra gånger till och jag tänkte samma tanke, "rädda mig!", så gick inget mer brandlarm :( Sedan en timme Bodycombat på det också, score! Skitkul var det dessutom!

Nu dusch, sen lite mer plugg :(
Natti finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar