fredag 28 december 2012

Fjällenfynd!

Redo för fjällen!! Dagens fynd, halva priset, 500 kr :) (Fårskinn utanpå och ull inuti, VARMA!)!

På förmiddagen fick vi finbesök av min killkompis (!) Henke. Han busade med Ellioth och vi bjöd på scones-frulle. Vi hade massor att ta igen sedan vi sågs sist (någongång i höstas) och det känns sååå ledsamt att vi antagligen inte kommer jobba tillsammans på Kolmården i sommar :(

Efter besöker åkte vi ut mot Tornby för att komplettera med lite saker till den stundande fjällenresan! Hela familjen behövde sig nya handskar så det blev ju inte billigt... Dessutom hittade ju jag skorna och där sprang det iväg lite extra. Men jag behövde verkligen dem! Jag har ju världens bästa "curlingkängor" som jag aldrig frusit i men det dumma är att de är låga. Är man ute och leker får man fullt av snö i dem och då får ju jag paniiiik! Så nu kan jag leka säkert och dessutom är de ju grymt snygga att ha till vardags också :)
Men det tar ju sådan jäkla tid att vara ute och flänga runt i olika affärer så vi kom nyss hem. När M hade kört ut bilen och var påväg in mötte han grannen som var påväg till affären...Och nyss kom vi på att vi behövde pommes... Ett telefonsamtal och pommesen levererades till dörren :) Perfekt ju!! Tusen tack Jessica & Kornet <3 (Änsålänge bjuder de på middagen också då vi inte hade cash hemma:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar