lördag 15 december 2012

Storfis

Myskille <3
Skrutten gjorde mig sällskap när jag pluggade lite förut, han låg på min mage och gosade. Det händer inte så ofta längre så man får passa på att njuta när det väl sker <3 När blev barnen så stora? Usch vad fort det går!

Så mycket plugg blev det iaf inte. Vi for ut till Tornby för att köpa julklapp till mamma och pappa och det tog världens tid då alla butiker skulle besökas för att hitta bästa pris :) Slog slutligen till på Elgiganten då dem ju faktiskt har prisgaranti! Även att den ena varan kostade 499 kr hos dem så kunde jag bevisa att Netonnet hade samma vara för 299 kr och då fick jag den för det :) När vi skulle in på Maxi och handla hade Elton somnat så vi släppte av Mange där så åkte vi och hämtade Ellioth (så Elton fick sitta och sova en stund!)! Nu kom vi nyss hem och jag ska hoppa in i duschen för ikväll blir det ett biobesök med lite fika innan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar