söndag 16 december 2012

Het date!

Min man frågade vem jag EGENTLIGEN skulle gå på bio med igår efter att ha rakat mig, satt på mig fintrosorna och sprutat på mig av finparfymen, HA! Vad rolig man är som småbarnsförälder, man tar alla tillfällen i akt så att säga! För min biodate var "bara" grannen, Jessica. Hennes syfte var inte ens bion, hon ville bara komma hemifrån lite :) Men filmen var rätt bra (Hobbit) trots att jag vanligtvis är väldigt anti sådana där låtsasfilmer :) Vi sprang ,efter filmen, allt vi hade till bussen för då längtade vi hem... Knäppisar? Bara lite!

Idag då? Sovmorgon först, gött. Därefter satte jag igång med plugg direkt i sängen och jag är så trött på det att jag vill spy på alla anteckningar så jag kan kasta dem. Men så mycket tentaplugg har det inte blivit idag utan jag har läst massor sidor litteratur till morgondagens litteraturseminarium och så har jag skrivit min kompletteringsuppgift till den där missade timmen i torsdags. Nu ligger jag bara på soffan och orkar inte ta mig för någonting alls. Jag väntar på att grabbarna ska komma hem (de åkte för att titta till stugan och köpa julgran för att ge mig lite lugn och ro) så vi kan käka middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar