tisdag 11 december 2012

Stolt dotter!

Sjukt stolt över min söta (men världens mest otekniska!) mor! Hon kan knappt sätta på tv:n hemma och byta kanal är knappt att tänka på. Men nu har de köpt sig en iPad och skaffat sig bredband så idag har jag instruerat henne över telefon. Hon stängde av flygplansläge, ställde in wi-fi och lyckades till och med surfa runt på några bloggar! Jag höll på att ge upp instruerandet när hon bestämt menade att det absolut inte fanns någon bokstav v på hennes tangentbord men till slut hittade hon det också :) Nu kan jag inte skriva några mer hemlisar här med andra ord ;-)

Dagen har varit hektisk, som vanligt med andra ord. Föreläsning, plugg, simskola och sedan en låååång promenad i snön med bästa grannen! Det sistnämnda var sjukt jobbigt då jag har JORDENS träningsvärk i princip hela kroppen. Körde ju pump igår och det gick så satans bra och var så jäkla kul! Älskar att jag hittat glädjen med träningen igen!

Nu blir det strax sängen för imorgon väntar en heldag med tentaplugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar