fredag 14 december 2012

Ge mig onsdag!

Dagens outfit:
Pjamasbyxor Cubus
Fleece, XXL

En pluggade ihjäl sig, och den dog! 8.30-15.30 utan paus. Ändå hann jag långt ifrån allt jag ville hinna. Sammanfattar kursen, skriftligt. Jag har nog skrivit en 15 A4-sidor, fram och baksida, och förbrukat två pennor. Grymt trött på skiten! Längtar till onsdag klockan 12 när tentan är skriven!

Hämtade hem två glada kiddos! De hade med sig massor fina konstverk hem (bild kommer!) och jag började nästan gråta, sååå fina var det :) Vi åkte direkt till mormor och morfar (pappsen är på julbord!) där vi precis blivit bjudna på tacos! Nu ska kidsen ner i badet så de är fräscha och i pjamas till julkalendern! Sedan ska den här morsan... Kan ni gissa? Japp, plugga! Kul fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar