torsdag 13 december 2012

Lucia!

Mina fina lussegubbar (och ja, Elton är pepparkaksgubbe...från PEPPARKAKELAND...och nej, det ligger inte i Afrika!) <3

Luciafirande klockan 08.00. -20 grader celsius! Tårar (ja, jag är så blödig sådär och nej, jag är inte gravid!)! Stress till Norrköping för obligatorisk verkstad. SOM jag bråkat med lärare för att få komma en timme sent. Fick en kompletteringsuppgift, tackar! Åkte buss hem (fick träffa Elmas söta pappa!) och satte mig direkt med tentaplugg. Hämtade hem kiddos från dagis. Tentaplugg igen. Middag och sen for jag till bästa Johanna för lite fika och skitsnack. Hon var besviken på mig för jag slutat med string, det betydde tydligen typ jordens undergång. Samtidigt försökte hennes hund para sig med mig :S

Nu godnatt!
Astrist update I know, men iaf en update! Solly <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar