söndag 23 december 2012

Min bästa killkompis!

Nu är jag precis hemkommen från stan där jag hängt med mamma och Robin. Ja, först hängde vi alla tre men sedan skakade vi av oss mamma och gick och lunchade bara Robin och jag. Ibland blir det en himla diskussion från alla möjliga håll, "Varför umgås du med ditt ex??". Det är av den lätta anledningen att jag tycker om honom och jag gillar att vara med honom! MEN vi är ex av en anledning, och den anledningen kvarstår...

Jag har alltid varit den där tjejen som hellre umgås med killar än med tjejer. Det är så mycket enklare. Killar är så mycket enklare! Jag har alltid haft mycket fler killkompisar än tjejkompisar. Ända sedan barnsben har det varit såhär och det följer mig fortfarande. MEN, det är ju inte alltid enkelt såklart! Ofta har ju dessa killar flickvänner och då är ju cirkusen igång, hujedamej...! Då ska det tisslas och tasslas om mig att jag är den där tjejen med dåligt självförtroende som måste "ge mig på" upptagna killar. Tjejer, KOMPLICERADE jäkla tjejer alltså! Jag blir så trött på det här att jag är färdig att spy...! Ryck upp er brudar, börja umgås med killar ni också så kanske ni inser att man kan vara vänner med dem utan att vilja ligga med dem! Och framförallt vilken jäkla enkel kamratskap ni får!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar