tisdag 4 december 2012

Dr. Eklöf

Iiiiiskallt Norrköping idag.

Föreläsning idag. Jag blir så arg och frustrerad att jag vill gråta. Det är på en sån jäkla hög nivå att läkarna knappt är så insatta som vi blir. Allt är dessutom sååå komplicerat och när man inte hänger med på en grej och försöker läsa in sig på det missar man ju nästa sak hon föreläser om och på så sätt blir man helt lost. Vi har tenta på det här om två veckor, lycka till liksom. 40 % klarar tentan, 60% gör det inte. Detta lär ju bli den första tentan jag kuggar... Suck! Och kuggar jag den måste jag plugga till omtentan när vi är i fjällen... Kul... Vart tog den där positiva tisdagen vägen egentligen??

Nu är jag hemma efter en timme i simhallen. En duktig liten fisk på simskola och en galen huligan på kanten. Han fick dock en glass och då blev det lugn och ro en liten stund i alla fall. Man blir ju sådär lagom seg i skallen av värmen där inne också.

Elton ville sova nu sa han. Välling istället för middag och sen sova. Får mamman också göra så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar