lördag 14 juli 2012

Väderhelvete

Seriöst, jag är så sjukt jävla less! Jag är så jävla less att jag inte känner för någonting. Jag är helt jävla likgiltig. Varje kväll när jag kollar vädret så föds en liten gnutta hopp om sol men så har det ändrats till regn varje satans morgon! Varje JÄVLA dag, ledig som arbetande, så regnar det! Visst har det varit lite sol nästan alla dagar men de består också av minst lika mycket regn och så åska därtill... Ja, jag är ärligt talat deprimerad på grund av vädret! Vad ska man hitta på när det regnar hela tiden?? Det finns ju ingenting att göra! Jag vill ju åka till Varamon och bada (in my dream liksom...)... FAN! Idag, när den här stan ska regna bort, tänkte jag att vi faktiskt flyr dit solen är, hur långt det än är. Eller hur... Söderköping- regn. Motala- regn. Visingsö- regn. Västervik- regn. Stockholm- regn. Göteborg- regn.
Var fan är solhelvetet?? I tex Grekland vet jag att den är men jag jobbar ju imorgon igen, så det går inte...

Det är ju för fan HÖST året runt i det här jävla skitlandet! Jag orkar inte..,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar