torsdag 19 juli 2012

Catched up

Hur länge jag solade? Ganska exakt 20 minuter. Jo för därefter blev ju himlen full av svarta moln. Eller moln, ett helt jäkla svart molntäcke. SKITSOMMAR, jag avslutar ämnet där...!

På eftermiddagen blev det en liten tur till city för min del. Hade en del ärenden att styra med och en del rea och höstnytt att catcha up :) Det positiva med att jobba som jag gör är ju att man inte hinner göra av med pengarna :D

Nu på kvällen var vi bjudna på middag hos våra grannar Jessica, Christoffer och lilla Junie. Supergod mat, efterrätt och dricka fick vi och rullade alldeles nyss därifrån! Det är så skönt att ha folk att umgås med som bor så nära för det är så smidigt att få med sovande barn och dylikt hem då :)

Nu ska jag sova och imorgon hoppas jag på en bikini-dag i stugan ;-) Natti!

From this to that... På 20 minuter, tackaaaarr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar