söndag 1 juli 2012

Jobb och mysdag

Nu är vi äntligen hemma efter en supermysig eftermiddag... Jag jobbade 9.30-15 så vid 14.30 kom grabbarna till parken och jag tog jobbilen och skjutsade upp dem till sälföreställningen. Sedan och jag ner till entrén och bytte om till privatkläder och pw:ade upp i parken för att se delfinföreställningen. Mina fina, bästa kollegor hade ordnat så vi fick de absolut bästa platserna där vi fick njuta av delfinerna<3 Därefter blev det bergochdalbana för hela slanten... Elton hade dessutom växt till sig och fick nu åka och jag skrattade ihjäl mig åt ungens miner, haha! Men han gillade det:) Eftersom det kom upp stora, svarta moln vågade vi inte ge oss ut på linbanetur (kul när det åskar, blir strömavbrott och man sitter på Norrköpings högsta punkt typ liksom...) så vi tog en långsam tur ut genom parken och ner till Tropikariet där vi käkade kvällsmat och glass:)
Det var två trötta grabbar som tokdeckade i bilen hem och nu längtar deras mor efter sängen!! Men först ska det tvättas, läggas in ren tvätt och skriva matnota, SEN får jag lägga mig :S

Några bilder från dagen:
Snacka om första parkett på delfinföreställningen...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar