torsdag 26 juli 2012

Så mycket skit

Ännu en arbetsdag som avslutas med tunga steg ner till bilen... En tvååring fick ta emot lavetter och knytnävsslag av sin far, när massor folk såg. Anledningen till att han slog var för att pojken var helt hysterisk, jo för då hjälper det nog att slå? Om pojken blir slagen så illa helt offentligt, hur är det då hemma? Det gör ont i hela mig. Och ännu ondare gör det att polisbilen åkte därifrån med tomt baksäte...

Annars har jag haft en fantastisk arbetsdag då min fina familj (Mange, barnen, mamma och pappa) och Helena, Alicia och Lena och Jan var på besök i parken! Så kul att kunna ge dem det lilla extra som de bästa platserna på delfinföreställningen :) De var väldigt nöjda med dagen!

Nu har Helena bakat muffins till mig som jag ska moffa innan jag kryper ner i sängen för att imorgon vara ställföreträdande arbetsledare :S

Ellioth & Jan in action igår vid sommarstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar