onsdag 4 juli 2012

Ingen belöning till mammor?

Jag hade en tid på öron 8.20 idag så min snälla far mötte upp mig där för att ta kidsen. Tji, fick jag! Elton vägrade följa med morfar och slängde sig ur bilen och höll sig krampaktigt kring mitt ben, ja så han fick följa med. Örat var fortfarande inte bra, jag fick bedövning och de sög ännu en gång rent örat.
Jag fick kämpa för att hålla tårarna borta men inte var det jag som fick någon belöning. Nej, det var Elton som fick en tatuering och en glittrig sköldpadda eftersom han var så duktig hos doktorn (satt tyst och still!)! Tack för den liksom :)

Nu ligger jag i bikini på baksidan i Ljungsbro och här tänker jag bli tills det är dags att fixa naglarna vid 14 :) Vi ska fylla upp poolen så ungarna kan plaska :)

Nöjd kille med sin belöning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar