tisdag 31 juli 2012

Pest

TÅRAR! Fy fan vilken jobbig morgon. När jag skulle lämna på dagis var det en sommarvikarie vi aldrig träffat som tog emot. Ingen fröken från vårt dagis skulle komma heller, inte förrän nästa vecka. En fröken från den andra avdelningen skulle komma och laga mat, så en fröken de aldrig träffat och en de sett någon gång ibland. Mitt hjärta gick i tusen bitar när jag tvingades vinka av två ledsna killar som satt som iglar på mig. Jag har gråtit hela vägen till jobbet och ett tag tänkte jag vända om och ringa och sjukanmäla mig men så pratade jag med pappa som lovade att åka och hämta dem vid 14 och då kändes det lite, lite bättre. Hade vi vetat detta hade vi försökt vara lediga en vecka till. Det känns inget bra alls att alla fröknar är lediga samtidigt... Usch, vill inte jobba nu men 10.30-18 it is. Bara köra...
/Larvig mamma -84

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar