torsdag 12 juli 2012

En timme kalv

Idag har jag frusit för att sekunden senare toksvettas. Jag har hoppat av lycka för att sekunden senare vara helt förstörd av rädsla... Blåst, regn, åska och sol. Jag ska inte gnälla här nu utan det ska få ett alldeles eget inlägg lite senare, där jag ska spy ur mig alla dessa känslor angående vädret! Annars har jag haft en grym dag på jobbet igen! Sista timmen fick jag dessutom "vakta" Lagunen och delfinkalvarna från folk som ville gå för nära! Jag hade alltså delfinbebisar som utsikt och fick stå och prata med massor trevliga gäster, grymt!

För att kompensera att min matlåda stått framme på bänken hela natten och jag därför blev utan lunch (eller nä, fick köpa dyr parkmat!) så hade Mange slängt ihop en god kycklinggryta tills jag kom hem. Den är nu avnjuten och nu ska kidsen i säng innan vi gottar oss med lite kladdkaka framför tv:n! Nu är jag ledig i dagarna två...

Mina fina kollegor och jag spanar in molnen...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar