onsdag 4 juli 2012

Träning blev picknick

Dagens bodypump-pass blev av någon anledning avbokat (!) och istället blev det picknick i domkyrkoparken, hela familjen samlad :) Mange övertygade mig med orden "Hur ofta är du ledig samtidigt som solen skiner från en klarblå himmel klockan 17.30 på kvällen och tempen visar 26 grader?"! Så sant! Så istället för att bränna kalorier moffade jag i mig en massa i form av kebab och sedan Bosse-glass på det :) När det är sommar får man ;-)

Även att båda ungarna trotsade sönder mig i Ljungsbro (jag tog en unge i vardera armen, lyfte in dem i huset och skällde ut dem så båda hade tårar i ögonen och lovade att vara snälla typ resten av livet...) så slutade ju dagen desto bättre! Nu blir det soffhäng med film för mig och mannen innan det är läggdags för att ladda för 9-17.30 på jobbet imorgon!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar