söndag 22 juli 2012

Halvsjuk

Uff vilken tråkig dag! Efter någon timmes jobb mådde jag inte alls bra. Jag kände mig helt matt och trots att jag stod i den stekande solen så frös jag. Två Panodil gjorde heller inte verkan så vid lunch åkte jag hem. Grabbarna var ute vid stugan så jag åkte dit och bäddade in mig i två fleecefiltar och sov i nästan tre timmar. När jag vaknade mådde jag mycket bättre så på vägen hem stannade jag och Ellioth och handlade. Det kanske inte var det smartaste för nu mår jag sådär kasst igen :( Jag har varit hes och haft ont i halsen i några dagar men det har inte varit mer liksom, det kanske är det som ska dra igång ordentligt nu? Jag hoppas verkligen inte det för på tisdag får vi finbesök från Skåneland och vi längtar som tokar allihopa<3

Två pics från dagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar