söndag 29 juli 2012

Herr & Fru Landberg

Ni anar inte vilket fint bröllop vi fick äran att bevittna igår. Bröllopsakten var i domkyrkan med finsång och mycket glädjetårar och därefter var det fest ute hos brudgummens mamma i Rökinge! Där hade bruden smyckat sååå fint att vi grät lite över det också :) God mat, goda efterrätter, en hel del dricka, tal, grym musik och så en underbar och härlig skara människor på det <3 GRYMT, och ett minne för livet!
Vid 02.30 kom min far och skjutsade hem oss och då var någon i familjen...hrmm...ganska så förfriskad...:)
Idag har vi legat i sängen hela dagen (kidsen har sovit hos mormor och morfar) och vi har precis ätit frukost :)

Jag tog knappt några bilder alls då min mobil levde sitt egna liv så jag väntar med spänning på andras bilder av det fina brudparet! Här kommer några jag knäppte under kvällen iaf :):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar