fredag 13 juli 2012

Hela tjocka släkten

Vi har haft en GRYM dag på Kolmården! Vi smet in innan entrén öppnade och var först uppe vid trampolinerna (det är alltid kö där och vi struntar alltid i det just därför). Ellioth har pratat sååå länge om detta men det blev en flopp och han ville inte hoppa alls utan stod bara som en staty på mattan MEN då ställde morsan upp för att visa hur det skulle gå till ;-) Jag lovade visa en volt men det gick inte alls, jag skyller på att selen satt för högt upp :D Vi sprang vidare till linbanan där det inte var någon kö alls och där i satt vi och njöt av lugnet i en halvtimme! Sedan rusade vi på rovfågelvisning där vi även fikade. När vi sedan var påväg till Delfinariet sprang vi på halva tjocka släkten (min systerson med familj, hans pappa och bror och hans farmor och farfar) så då fixade jag vip-platser åt oss alla på delfinföreställningen. Därefter blev det lite strosande medan Elton tog en nap för att sedan avsluta med ansiktsmålning och en dejt med Bamse! Självklart kom regnet där på slutet också, grr :(
Påvägen hem svängde vi förbi Lager 157 också och så var dagen fulländad :)

Nu ska kids sövas och sen ska vi se om jag orkar ha ögonen öppna för lite myskväll?! Jag har misslyckats de fem senaste kvällarna kan jag ju säga...

Pics from today:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar