tisdag 17 juli 2012

Hektiskt slut

Jisses vilket avslut jag fick på denna arbetsdag... Jag hade ett sådant pass att jag stänger parken och då är jag ensam (ensam värd) mellan 18-20, självklart är det då allt händer! Först tappade en liten flicka bort sin mamma och jag blev så tagen av återföreningen att jag tjöt. När jag sedan i lugn och ro åker omkring i parken och låser grindar och dylikt ropas det på mig på komradion och en ambulans är påväg till parken, som jag då måste guida in. En liten pojke hade trillat ner till kamelerna, 2 meter ner, med huvudet före. Pojken verkade dock må bra så förhoppningsvis var det ingen fara med honom. Jag var dock inte beredd på sådan hets på slutet så nu är jag helt slut och har nog glömt hälften av det jag borde gjort på jobbet ikväll...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vidare ner i sängen, imorgon är det jobb igen!

1. Vacker utsikt från bilfönstret påväg hem från jobbet.
2. Sälis låg och vilade sig i solen vid lunchtid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar