tisdag 10 juli 2012

Hemlängtan

De dröjde inte många sekunder igårkväll innan jag insåg att "campinglivet" ju faktiskt aldrig varit något för mig... När jag skulle på dass och öppnar dörren flyger en fladdermus rakt upp i ansiktet på mig! Då var jag beredd att packa ihop allt, inklusive sovande ungar, och åka hem direkt! Innan det tog ungarna så lång tid på sig att somna så både jag och M tokdäckade och den där myskvällen blev det inget av heller...
Nu när jag precis vaknat känner jag mig sådär fruktansvärt äcklig (trots duschen sent igårkväll) och längtar bara hem till vår dusch! Vädret spelar säkert också in... Inte konstigt människor i det här landet är deprimerade, vädret suger ju pung- HELA jäkla tiden! Det är många gånger om dagen jag funderar på varför jag bor i det här jädra landet!!

De här två håller i skrivande stund på att slå ihjäl varandra men ibland, och verkligen bara ibland, så visar de sin kärlek till varandra såhär <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar