torsdag 23 mars 2017

Skit och tårar

Haft en skitdag, rakt igenom. Fuldag, inga kläder kändes bra. Stressig dag på jobbet som slutade i att jag blev helt illamående och höll på att svimma. Åkte till stan för att köpa en tröja till Emma, haffade den sista för att inse att trycket var fult och trasigt. Hittar en tröja på skyltdockan och blir överlycklig tills butiksbiträdet säger att hon inte får sälja den. Satte mig i bilen för att köra till gymmet men är så ledsen för tröjan så jag börjar tjuta. Tänker att jag skiter i gymmet men vill både dit och hem. När jag inte kan bestämma mig kör jag till Ikano och tröstshoppar istället och äter upp Kappahls typ en miljon kolor... Efter det ångest för jag inte åkte till gymmet men samtidigt skön känsla att jag inte gjorde det. Så jävla bäng! Kan man ha pms fast man inte har mens?

Finfin reashopping till Elvis och en fulfrök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar