söndag 12 mars 2017

Firande, finbesök och ont i magen

I fredags kväll fick jag min dom, campbylobacter. Jag fick byta antibiotika och var därför att på kvällen åka och hämta det. Elton följde med då han ville köpa en Nerf som brorsan hade fått. Ungen är såå fin och använde sina pengar för att köpa påbyggnad till brorsans nya Nerf. När vi gick ut från affären ville han dessutom skänka pengarna han fick över till tiggaren. Ett hjärta av guld har den grabben ❤️
Senare på kvällen fick vi finbesök av Emma och Mommo, sååå mysigt! ❤️

Igår firade vi Ellioth. Vi gjorde det lätt för oss och bjöd på korv med bröd och fika, det går ju hem hos alla liksom. Ellioth var såå nöjd över att ha fått massor pengar i present! På eftermiddagen tog jag och Elvis en tur till Ikano för att pappsen skulle få vila lite (han har fått ont i magen han också...)... Elvis visade en ny sida i att ligga på golvet och åla och skrika när han inte fick köpa det han ville. Jättemysig stund, jo tjena... På kvällen däckade jag när jag sövde Elvis och Mange och Ellioth däckade på soffan (Elton sov hos mormor och morfar). Så kul blev det lördagskvällen... Iofs var det ju ändå bara skit på tv...

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag var iväg till gymmet och väckte kroppen lite. När Elvis sov åkte jag och Ellioth till Ikano då vi insåg att det blir vår till veckan och Elvis saknade både skor och skalkläder.

Nu blir det tacos innan vi kryper upp i soffan och ner i sängen för att tagga ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar