måndag 13 mars 2017

Tomten

Dagen har varit top... När jag kom till jobbet imorse strax efter 7 sken solen och fåglarna kvittrade. Där struttade jag fram till mitt klassrum i min nya "Team Noora" - tischa. Vi hade studiedag idag och började först 8.30 men jag var i klassrummet innan och styrde upp allt efter att ha varit bortrest och sjuk.

Golunch med sex fina kollegor på Jade. Grymt god mat, jag åt tom några bitar sushi, och det bästa av allt var ju att de hade mjukglass till efterrätt!

Eftermiddagen gick snabbt och jag körde och hämtade Elvis. Vi skulle hämta paket påvägen hem och Elvis var helt övertygad om att vi skulle träffa tomten, haha. Paket är ju synonymt med tomte liksom. Besvikelsen när paketet hämtades i servicebutiken...

Ikväll var jag och tränade med min bästa PMS-Emma ❤️ Hennes värsta dag är ju min bästa, haha! 60 min ben och rumpa men satan vad svaga vi blivit på vår månad vi varit ifrån gymmet...

Nu har jag sövt mig själv och Elvis, vaknat igen och duschat och nyss tryckt en tallrik tacos.

Bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar