torsdag 2 mars 2017

Lång resa och missat tåg

Vilken resa. Hittills har det gått 36 h sedan jag lämnade Lanta och än är jag inte hemma. Planet från Peking blev sent och jag missade mitt tåg på Arlanda. Nu sitter jag och väntar på nästa...

Sov hela vägen på första flyget, i 6 timmar. De få timmarna i Peking gick snabbt då pass- och säkerhetskontroll tar lång tid. Satt ner och pluggade i 1,5 timme innan jag gick och köpte lunch och därefter var det dags att boarda. Vi boardade i tid men sedan gick det åt fanders. Sån sjuk flygtrafik i Peking att vi köade i 2 h för att få starta. Segt att sitta i planet på marken i 2 h för att sedan flyga i 9,5 h... Och sedan missa tåget...

Vill bara hem till mina älsklingar nu ❤️

Stockholm är så vackert när man kommer och flyger in från öster ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar